سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عصر تکنولوژی

نظر

کفپوش های اسفنجی با کاربردهای چندگانه

یکی از بهترین محصولات برای جلوگیری از ورود گرد و خاک به درون منزل و محیط های مختلف ، فوم اسفنجی پادری می باشد. این محصول کاربردهای بسیاری دارد. برای مثال می توان به عنوان پادری در مقابل واحدهای تجاری و همینطور ورودی آسانسور استفاده کرد. کف زیرین کفپوش اسفنجی به علت وزن مناسب و اصطکاک بالا از هر گونه لیز خوردگی جلوگیری می نماید.

برای مثال می توان بر روی پله ها از این محصول استفاده کرد. هم گرد و خاک را بخود جذب می کند و هم اینکه باعث می شود که احتمال لیز خوردن کاهش پیدا کند. در محیط های سرباز نیز براحتی می توان از فوم اسفنجی پادری بهره برد. در مقابل شرایط مختلفی هوا مقاوم است و در برابر باران دچار مشکل نمی شود.

این محصول در رنگ های بسیار متنوعی تولید می شود. جنس آن بصورت کلی از مواد pvc تشکیل شده است. ابعاد تولید آن بصورت طول 10 متر و عرض 120 سانت می باشد. قطری نزدیک به 2 سانتی متر دارد و باعث می شود که از فشار را رفتن بروی شاخص کاسته شود.

قیمت فوم اسفنجی بصورت هر میزان از طول دلخواه محاسبه می شود. به اینصورت که با سفارش بصورت متری امکان پذیر است و قیمت آن نیز به همین شکل تعیین می شود. با توجه به تنوع در رنگ ، آزادی انتخاب مناسبی وجود دارد و می توان رنگی مناسب با محیط اطراف انتخاب کرد.